Státní závěrečné zkoušky konané 13. – 14. 6. 2011
Student |
Název |
Vedoucí |
Oponent |
Plakát |
Biller Martin |
Návrh optimalizace traťového úseku Frýdek Místek – Český Těšín v km 111,7 – 114,8 |
doc. Ing. Otto Plášek, Ph.D. |
Ing. Ivo Korkisch |
|
Daněk Marcel |
Zvýšení traťové rychlosti v úseku Nedvědice – Tišnov |
Ing. Miroslava Hruzíková |
Ing. Jan Kroupa |
|
Hašek Jan |
Zvýšení rychlosti v traťovém úseku Šumperk – Kouty nad Desnou v km 4,122 – 13,150 |
Ing. Miroslava Hruzíková |
Ing. Ondřej Pokorný |
|
Heuer Jiří |
Návrh úprav rozhled. poměrů u přejezdu v km 91,513 tratě Tišnov – Žďár nad Sázavou |
Ing. Richard Svoboda, Ph.D. |
Ing. Vladimír Šiške |
|
Hřib Oldřich |
Rekonstr. žel.tratě Pardubice – Liberec v km 120,5 – 123,45 vč. technologie prací |
Ing. Richard Svoboda, Ph.D. |
Ing. Josef Vacek |
|
Korkeš Ondřej |
Zvýšení traťové rychlosti v úseku Znojmo – Šumná |
Ing. Miroslava Hruzíková |
Ing. Bc. Jan Komárek |
|
Mastilová Hana |
Návrh optimalizace traťového úseku Frýdek Místek – Český Těšín v km 122,3 – 125,3 |
doc. Ing. Otto Plášek, Ph.D. |
Ing. Kamil Pur |
|
Nový Vladimír |
Návrh rekonstr. vybraných úseků na železniční trati Chrudim – Hrochův Týnec |
Ing. Miroslava Hruzíková |
Ing. Eliška Rašková |
|
Ondra Michal |
Zdvoukolejnění traťového úseku Tetčice – Zastávka u Brna |
Ing. Richard Svoboda, Ph.D. |
Ing. Ondřej Pokorný |
|
Pata Zdeněk |
Rekonstr. žel. tratě Pardubice – Liberec v km 118,25 – 121,1 vč. technologie prací |
Ing. Richard Svoboda, Ph.D. |
Ing. Radim Wrana |
|
Ratislavová Eva |
Návrh úprav rozhled. poměrů u přejezdu v km 5,872 tratě Šakvice – Hustopeče u Brna |
Ing. Richard Svoboda, Ph.D. |
Ing. Jan Komárek |
|
Štrumfa David |
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 0,9 – 3,9 |
doc. Ing. Otto Plášek, Ph.D. |
Ing. Petr Burda |
|
Valehrach Jan |
Zvýšení traťové rychlosti v úseku Moravský Krumlov – Miroslav |
Ing. Miroslava Hruzíková |
Ing. Jan Kroupa |
|
Zemánek František |
Vibrodiagnostika kolejového roštu |
prof. Ing. Jaroslav Smutný, Ph.D. |
Ing. Vladimír Tomandl |
|